St.-Elisabethstraat 23-25

5261 VK Vught
Winkelruimte | circa 171 ㎡

€ 24.000,00 per jaar

Omschrijving

TE HUUR
Circa 171 m² representatieve winkelruimte

Achter deze vooroorlogse voorgevel ligt een bijzonder charmante winkelruimte. De winkelruimte is gelegen aan de Sint Elisabethstraat, de doorgaande weg naar het centrum van Vught. In de directe omgeving zijn voornamelijk woningen gevestigd en enkele kantoren en horecagelegenheden. 

Winkelruimte
De winkelruimte heeft een totale oppervlakte van circa 171 m². Het verkoopvloeroppervlakte bedraagt circa 138 m². Het resterende gedeelte bestaat uit kantoorruimte met pantry en toiletruimte. De frontbreedte van de winkel bedraagt circa 9.60 meter. Eventueel is er een mogelijkheid om een gedeelte van de achtergelegen opslagruimte bij te huren.

Kenmerken winkelruimte
- Tegelvloer
- Luxe inbouwkasten met verlichting
- Systeemplafond voorzien van TL-verlichting en inbouwspots
- Verwarming middels radiatoren
- Pantry met aansluiting voor (af)wasmachine 
- Remeha cv-combiketel (bouwjaar 2021)
- Brandblusvoorziening
- Toilet

Parkeren
In de directe omgeving is voldoende openbare parkeergelegenheid aanwezig.

Bestemming
De winkelruimte is volgens opgave van de gemeente 's-Hertogenbosch opgenomen in het bestemmingsplan ‘'Centrum Vught e.o.', onherroepelijk d.d. 19-06-2013. 
 
Het perceel heeft volgens dit bestemmingsplan de bestemming ‘Detailhandel’. 

Locatie
De winkelruimte ligt op een B1 locatie en is goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als met de auto.

Het NS Station Vught ligt op circa 5 minuten loopafstand en de Rijksweg A2 is met de auto binnen circa 3 minuten bereikbaar.

+ Lees volledige omschrijving
Kenmerken
TypeTe huur
Oppervlakte171
Gebouwdetails
Bouwjaar1920
EnergieklasseB
ParkeerfaciliteitenIn de directe omgeving is voldoende openbare parkeergelegenheid aanwezig
Bereikbaarheid snelweg afritOp minder dan 500 m
Bereikbaarheid NS stationOp 500 m tot 1000 m
Bereikbaarheid bushalteOp minder dan 500 m
Financieel
TransactiestatusBeschikbaar
Type aanvaardingIn overleg